Powołany skład Zarządu ROD Kaprys w Zabrzu:
Zarząd ROD Kaprys
- Prezes – Jan Lewandowski 501 252 108 ; email: kaprys.delegaturazabrze@gmail.com)
- Kasjer-Anna Krawczyk(email: kaprys.delegaturazabrze@gmail.com)
- Skarbnik – Betina Stefaniak (513 036 945; email: kaprys.delegaturazabrze@gmail.com)
- Sekretarz – Anna Plichtowicz (email: kaprys.delegaturazabrze@gmail.com)
- Członek – Katarzyna Kondrat
- Członek – Bogumił Rutkowski
- Członek – Gabriela Grabowska
- Członek – Mariusz Zapora
- Członek – Anna Wolany
Komisja Rewizyjna
- Przewodniczący – Katarzyna Zarzycka
- Sekretarz – Bożena Gocol
- Członek -Natalia Wojcik
Gospodarz ogrodu
- GOSPODARZ KAPRYS I – 696 173 926
- GOSPODARZ KAPRYS II -506 371 631
Elektryk ogrodu
- ELEKTRYK OGRODU – 691 325 809
Wyjaśnienie pojęć:
Komisja rewizyjna
Komisja rewizyjna składa się z 3 – 9 członków. Do kompetencji komisji rewizyjnej należy badanie całokształtu działalności zarządu rodzinnego ogrodu działkowego i poszczególnych komisji problemowych, powołanych przez zarząd oraz składanie odpowiednich wniosków na walnych zebraniach.
Komisja rewizyjna dokonuje badania sprawozdania finansowego i stawia stosowne wnioski na walnym zebraniu członków ogrodu. Komisja rewizyjna co najmniej dwa razy w roku dokonuje kontroli działalności finansowo – gospodarczej i organizacyjnej zarządu.
Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego
Zarząd składa się z 5 – 11 członków. Do obowiązków zarządu należy:
- reprezentowanie interesów ogrodu i jego członków.
- współpraca z wyższymi organami Związku, terenowymi organami samorządu i administracji rządowej oraz zakładami pracy.
- nadawanie członkostwa Związku i przydzielanie działek oraz prowadzenie rejestru członków danego grodu.
- prowadzenie rejestru osób ubiegających się o przydział działek.
- utrzymywanie w należytym stanie urządzeń ogrodu stanowiących własność Związku.
- zwoływanie walnych zebrań członków Związku danego ogrodu i składanie sprawozdań z działalności organizacyjnej, gospodarczej i finansowej oraz opracowywanie planów pracy, preliminarzy finansowych, jak również innych wniosków wymagających uchwały walnego zebrania.
- gospodarowanie funduszami, przeznaczonymi na potrzeby ogrodu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami i planem finansowym uchwalonym przez walne zebranie członków danego ogrodu.
- opracowywanie planów oraz realizacja inwestycji i remontów zgodnie z trybem i zasadami obowiązującymi w Związku.
- prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości oraz niezbędnej dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi i instrukcjami Związku.
Prezes rodzinnego ogrodu działkowego reprezentuje jego interesy i kieruje pracami zarządu.
Więcej informacji można znaleźć na stronie głównej PZD – Kliknij Tutaj